انتهاي عاشقي
هنوز دارم به فکز مکنم

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

دارم از تو می نویسم که نگی چه بی وفا بود  نگی با این همه خوبی شبیه ادم بدا بود

دارم از تو می نویسم که شاید یکی بخونه   تا با خوندن نوشتم دردمو یکی بدونه

دارم از تو می نویسم تا خیالم بشه راحت    همیشه یاد تو هستم موقع خواب دو سه ساعت

دارم از تو می نویسم از تویی که مهربونی    می دونی از چی می ترسم از همون که خوب می دونی

از همون که تو دنیا عاشقا دنبال اونن   اره تو خودت می دونی همه می رن نمی دونن

می دونی یعنی چی رفتن دل عاشق رو شکوندن    همه قول دادن بمونن اما هیچکدوم نموندن

من می خوام نوشته هامو غیر غم هیچکی نخونه   دوست دارم چشمهای نازت منو از خودش بدونه

اخرین حرفمو میگم که شاید چیزی عوض بشه   اونی که مست چشاته یه روزی واست نفس شه

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 19 تير 1391برچسب:,22:53به قلم: حميد منصوري ™